Blog

- aktualności, nowinki

Eksport do Japonii



Polscy producenci coraz więcej wytwarzanych towarów wysyłają na wschodni rynek. I choć wśród odbiorców najczęstsze są spółki Federacji Rosyjskiej oraz chińskie, to od 2010 roku obserwujemy ogromny wzrost eksportu do wyspowej Japonii. Japończycy z kwartału na kwartał kupują coraz więcej naszych artykułów i co ciekawe, nie są to wyłącznie artykuły spożywcze sprzedawane wyłącznie w środkowej części kontynentu. Jak twierdzą specjaliści, eksport do Japonii jest jedną z wyjątkowo dochodowych domen krajowego eksportu i nic nie wskazuje na to, by w kolejnych latach miało się to zmienić nawet pomimo globalnego kryzysu. Rok 2013 to wzrost o 8% do wartości 440 mln Euro.


Armator morski to przewoźnik morski



Armator morski to przewoźnik morski a jego transport morski dzisiaj zalicza się do ważnej formy transportu towarów i osób i chociaż stale sporo jej brakuje do wyprzedzenia transportu lądowego lub samolotowego, to jej rola – dziejowa i społeczna – jest nie do zapomnienia. Obecnie armator morski to również osoba prywatna albo firma, która prawnie w kwestiach cywilnych jest odpowiedzialna za wykorzystywany albo wynajęty przez siebie statek: to spółka jest odpowiedzialna za ewentualne zniszczenia, wypadki a także zatopienie statku.


Eksport do Australii Sydney, Melbourne, Fremantle, Adelaide , Brisbane



Eksport do Australii Sydney, Melbourne, Fremantle, Adelaide , Brisbane - porty do których oferujemy stały serwis kontenerowy oraz drobnicowy. Korzystamy z sprawdzonych przewoźników morskich po relatywnie niskich cenach skorelowanych z czasem płynięcia kontenera do Australii. Nasi spedytorzy i agenci celni z pewnością zaproponują i doradzą odpowiednie rozwiązanie, aby w pełni zadowoliło klienta.


Przewóz kontenera jako uniwersalny transport ładunków



Jak wygląda współczesny transport kontenerów. Przed kilkudziesięciu laty dynamicznie rozwijający się handel został postawiony przed problematyką coraz większej ilości małych ładunków, których transport stał się ogromnie czasochłonny i kłopotliwy. Wymyślono wówczas, że w jednolitych, mających identyczne rozmiary jednostkach ładunkowych da się w dużym stopniu przyspieszyć i usprawnić operacje transportów i w ten sposób urodziła się koncepcja tak popularnych kontenerów.


Transport morski - OOCL Hong Kong na terminalu DCT Gdańsk



OOCL Hong Kong , kilka dni temu bo 28 czerwca 2017 roku zawinął  do DCT Gdańsk na terminal T2 największy kontenerowiec świata pa pokładzie może pomieścić 21 413 TEU, czyli przeszło dwadzieścia jeden tysięcy kontenerów dwudziestostopniowych, co daje długość 128 kilometrów lub 50 kilometrów wysokości.


Morski transport - Maersk po ataku hakerskim



Morski transport - Maersk po ataku hakerskim powrócił do pracy, hakerzy zaatakowali  wiele firm na całym świecie.  Największy gracz na rynku morskiego transportu kontenerów już przyjmuje nowe rezerwacje/zamówienia na frachty morskie poprzez INTTRA, lecz mogą w niektórych biurach wystąpić małe problemy w trakcie ich realizacji.